Bé, com ja us he anunciat aquest matí ha arribat la maleta! :-D

Avui, ja m’he inscrit en una acadèmia d’anglès (ACCESS- International English Language Centre) m’ha agradat perquè durant tota l’estona que he estat allà no he sentit parlar spanish! Que és el que em fa més por... m’han donat les estadístiques d’estudiants i crec que hi ha força diversitat, fins i tot hi ha quebequesos que venen a estudiar anglès! perfecte! Faré 4h diàries d’anglès a veure si em poso les piles!
Després he anant cap al CREFO tot xinu-xanu, avui torna a fer un sol genial! la gent d’aquí és molt atenta, un parell de noies m’han donat el mòbil perquè les truqui aquest cap de setmana llarg (dilluns és festa) estan preocupats perquè estic sola... i jo els hi he dit que vull fer turisme que no pateixin! Que ja em muntaré un bon cap de setmana!!! Vull visitar Kensington Market i les Islands! Tot i així, potser els hi faré un truc i practicarem una mica d’english! ;-) En aquest centre, el CREFO, la llengua de treball és el francès i a vegades em sento una mica incòmoda parlant anglès, amb la Hind que és la secretària i amb qui tinc més confiança, li he comentat si hi havia altres estudiants que parlaven anglès o jo era la única que no sabia francès i m’ha dit que cap problema! Que la majoria d’estudiant que venien a fer cursos parlaven anglès, bé tot i així, intentaré refrescar el meu francès i dir algunes paraules amb francès... farem una mica de tot!
Cada de dia ha de tenir algo positiu (avui, la maleta) i algo negatiu... avui m’he volgut posar a treballar amb la matriu de dades... i sabeu què? no em funciona l’SPSS!!! Crisi crisi... ordinador nou, programa pirata, greu problem!! I mira que ho vaig provar abans de marxar!!! Només tinc el cd de l’Statgrphics... no sé què faré... aquest cap de setmana meditaré el tema... ho bé, canvio la planificació i em dedico a redactar (marc teòric, metodologia, etc.) i deixo les dades per treballar-les a Barcelona o bé, busco desesperadament un programa alternatiu o si algú té l’SPSS per aki... aix! Això sembla una carrera d’obstacles!
Aquest vespre al final hi ha hagut canvi de plans i m’he apuntat a la festa de comiat de l’Anna amb tota la gent de la seva escola! A veure què tal! Haig de començar a conèixer la vida nocturna de Toronto!!!

Bon cap de setmana!! mua

1 comentari:

Òscar Prieto ha dit...

Vanessa,

Per aquí solen utilitzar molt un programa estadístic que es diu STATA. Està molt bé però és una mica més complicat que l'SPSS. Tot i així, l'SPSS també el solen tenir!!

Records!

Òscar