Friday 10th October 9.00h (matí)

Ja he recuperat la maletaaaaaa!!!! Ueuueeeeeeee Ahir al vesper vaig trucar a la companyia perquè encara no havia arribat i em van dir que divendres al matí arribaria! I avui al matí a les 9h ja era a la porta!!! Ufff no m’ho puc creure! Em podré canviar els texans!! Tens raó Llorenç, sóc dura de pelar però és claríssim “bueno i barato” no existeix! Espero que aquest cop n’hagi après! ;-)

Moltes gràcies pels comentaris al bloc i els missatges al correu! Però firmeu els comentaris, plis! Perquè no us conec! Hehehe me’n vaig a inscriure a l’acadèmia d’english i després cap al CREFO! Després continuaré!

Best kisses

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Vanessa!!! a veure si me'n surto perquè és la primera vegada que escric en un blog. Tret d'alguns "detalls" sense importància, ja veig que has tingut una bona acollida i que pinta molt bé tot això!A seguir així i sort amb la cerca d'habitació, que després d'haver trobat la maleta, això està fet!! moooolts records! se't troba a faltar pel pis! Judit