Saturday and Sunday 12th October

Aquest cap de setmana he decidit anar a descobrir Toronto, fa uns dies fantàstics! GENIALS! Estem a 22 graus! Ho he preguntat i m’han dit que la mare natura s’ha tornat boja! Mai havia fet tan bon temps a l’octubre!!! Aprofitem-ho! ;-) Ahir vaig començar al matí per China Town on hi havia mercat al carrer, olors, colors, llengües, hi havia diversitat per tot! Després vaig baixar pel districte financer, que clar, era desert! Fins i tot s’estaven fent fotos de casament al mig del carrer! Fins arribar al Harbourfront (el port) que dóna al llac Ontario, on hi ha la frontera amb USA. Vaig fer una parada per contemplar la fantàstica vista i tot d’una va parar un ciclista, en Bob, vam filosofar sobre la vida, vam analitzar la gent que passejava per allà... hehehe un gran tio en Bob! Em va recomanar un llibre: “living, loving and learning” (every day!) agafo la filosofia! :-D Així vaig passar el matí fins al migdia prenent el sol, contemplant la vista i llegint! FAN-TÀS-TIC!
A la tarda em vaig aventurar a pujar més a munt del carrer principal Bloor... a veure els barris alts de la ciutat... vaig pensar que si pujava un parell de parades de metro i després baixava a peu seria una molt bona manera de descobrir aquells barris... la meva sorpresa va ser que em vaig trobar al mig d’un bosc! Era com si hagués entrat en una urbanització enmig d’un bosc enorme! Flipant! No hi havia ningú, cases fantàstiques i esquirols (està ple!!!) i jo camina que camina esperant trobar la següent parada de metro.... uffff vaig estar caminant ben bé no se per on durant 2h! Així vaig entendre què volen dir les distàncies americanes!! Això no és com l’eixample! Il·lusa de mi! Però finalment vaig tornar entrar a la “ciutat” fins arribar a Dundas (una hora més)... ahir va ser un dia durillu però molt enriquidor!
Avui, continuant amb el bon temps, he anat a passejar per les Toronto Islands, són unes illes situades enmig del llac, des d’on es veu l’Sky line de Toronto. Surten ferrys cada mitja hora i costen $6, i crec que aki representen el Central Park, o Collsarola (hehehe amb comparacions agafades amb pinces) la gent hi va a passejar, amb bici, de picnic, etc. Avui amb el dia que feia hi havia força gent però tot hi així hi havia molts llocs que passejava ben bé sola! Són 9km de parc... a més a més ara que és la tardor és genial veure la diversitat de colors dels arbres, les fulles,... uuffff m’he enamorat! ;-)


Have a lovely day!

5 comentaris:

miriam ha dit...

Ueps xirois i xiroies!
No he pogut mirar els comentaris de tots i els teus Nessa just ho acabo de fer. Jo sempre tinc alguna excusa per aaribar tard o per no estar al dia de les noves tecnologies... Bé la qüestió és que tornem a estar tots conectats a través del teu espai Nessa i Living in Toronto.
Mil musus a tots i en espcial a la nostra turista que tot i les xinxilles i la pèrdua de maleta la tenim al peu del canó i fent amics ciclistes ;p

Muakis gent,
Míriam alies l'stressada

Anònim ha dit...

Nessa! Jo ja no trobava l'adreça del teu blog (des de Londres feia molt de temps) i al final hi he fet cap a través del de Xavier!! Només sabia que t'havien perdut la maleta... Uau, m'ha sorprès l'energia que desprèn el blog! De tant en tant descansa, eh!
Una abraçada.
Ah, i al cusc va venir l'informàtic i ens ha instal·lat allò de compartir arxius. A tu t'anirà a Toronto? Perquè ja hi he penjat grups de discussió (inclòs un grup de la Llàntia). Si no t'ho enviaré per c-el.
Besets

Anònim ha dit...

Hola guapa!

Quina sorpresa i quanta energia i vitalitat!
He obert el blog avui per primer cop i he flipat amb les teves aventures... però, és nota que ets una turista experimentada i te'n surt de tot!

Jo estic constipada i amb l'embaràs és un rotllo perquè no et pots pendre res i tot s'eternitza... aquest cap de setmana sembla que em trobava millor, però avui he tornat enrera. Espero que se'm passi ja, perquè em fa mal tot el cos i em sento com una croqueta! Però a part d'això tot estupendu i la panxa continua creixent!

Parlant del cap de setmana, t'haig de dir que nosaltres també em fet turisme, però per Barcelona! Vam anar a visitar la Sagrada Família i em sembla que erem el únics catalanets de la fila. Per cert, val molt la pena! Em de valorar més el que és nostra! Després vam anar a dinar a la Paradeta (que allà a prop també n'hi ha una) i vaig recordar vells temps!

Estic molt contenta per tu... aquí et trobem a faltar una miqueta... sort que obrim el blog i et podem tenir una mica més a prop!

Molts petons!!

Núria

miriam ha dit...

Uep Cuke... i pets en general!
Ja sé vaig dir que em seria difícil anar escrivint sovint, però tinc un mono de Nessa i dp de veure els vostres escrits no me n'he pogut estar.
Dir-vos que viure amb la Meia (germaneta de la Nessa) és genial! I a més compra iogurts amb trossets de xoco (que bé que em coneixes Nessa ;P).
Musus a tothom,
Míriam alies Mimi pels amics

Anna ha dit...

M'encanta la foto d'"Arenyenques a Toronto"... vull tornar...!!! jaja
Jo ja estic tornant mica en mica a la realitat... i costa... no només per l'horari, sinó també per la monotonía i l'estrés que representa...
Tu què tal tot? ja has començat l'escola? I la uni?
Bé, ja aniré mirant al teu blog de tan en tan, així recordaré les meves setmanes a Toronto... quins records...
Cuida't molt!!