Monday 13th and Tuesday 14th October

My dears,

Avui ja fa una setmaneta que volto per aquí!!! I segueixo descobrint i empapant-me d’aquest fantàstica ciutat! Ahir dilluns era el dia de Thanksgiving, és com un dia de Nadal avançat! Jo vaig continuar la meva ruta pels barris de Toronto, ahir tocava l’est Torornto al matí (cabagetown, casetes unifamiliars amb el jardinet, molt cuquetones) i un parell de cementiris, sí sí, és fantàstic anar-hi a llegir, passejar, desconnectar de tot, són increïblement bonics! A la tarda vaig anar a treure el cap a Kensington market i altra cop a China Town, és la part més multiculti de torono! Per acabar fent un te i llegint el diari en una cafeteria preciosa plena de pastissos (hi haig de tornar!) i cap a casa que tenia cita a les 17h amb l’skype. ;-)

Avui he començat les classes d’anglès, bé, només ens han fet la prova de nivell (listening, grammar, vocabulary, speaking... ufffh hi he estat gairebé 3h!!! i demà ens situaran en els diferents grups. Érem 7 estudiants nous, no ens hem dit com ens dèiem però sí d’on veníem! Hehehe ara per ara és més important això! N’hi un parell de Mèxic, un de xina, un coreà, un francès i una txeca, prou bé la diversitat! Aps, avui he començat a rebre resposta de tots els mails que vaig enviar la setmana passada de les habitacions! Ueueueueee aquesta tarda-vespre en vaig a veure una habitació a Little Italy prop de Kensington Market, a veure què tal!! Us hauré d’enviar un mapa pq
us aneu situant! ;-)

Un petó ben fort!

4 comentaris:

Xavi ha dit...

Això d'aquí és el teu despatx? Estàs ben instal·lada, al centre? Tens facilitats tipus restaurants barats i cia? T'han ajudat amb la recerca d'habitació?

Anna ha dit...

Quina enveja!!! I amb l'excusa d'anar a fer recerca... jo, en canvi, tancada a casa estudiant...

Anònim ha dit...

ua, que t'has endut la decoració i tot? ja ens diràs si t'ha agradat l'habitació ^^ vaig rebre el teu cel, quan ho tinga tot t'ho enviaré, que encara no tinc internet fix al cusc :*

taronja ha dit...

Una setmana ja t'has polit la ciutat! A aquest ritme, potser demà passat ens escriuràs dient: "Avui he anat a fer un volt per Alaska... ha estat un dia durillo". Quina ràbia que em fas!