Tuesday 7th to Wednesday 8th October 2008

Ahir va començar la meva aventura canadenca, va ser un llarg viatge de més 12h entre pitus i flautes! Vaig tenir un gran comiat, de veritat que ha sigut un cap de setmana genial i tinc la sensació que veniu de viatge amb mi! Gràcies per fer-me sentir tan a prop vostre!
Diria que aquest viatge no me l‘acaba de creure, no estava gens nerviosa ni neguitosa era com començar una setmana més...però va ser quan l’avió va tocar a terra a Toronto quan vaig veure que era real, va ser llavors quan vaig sentir les papallones a la panxa i la sensació que això anava en serio! Eren les 15.15h de la tarda hora local i les 21.15h hora catalana! Quina sensació més rara, mirar el rellotge i veure que són quarts de deu de la nit i fa un sol espectacular!!! El trajecte va anar perfecte, tenia por de no tenir prou temps a Madriz per fer el canvi d’avió però va anar tot rodat, a l’avió hi havia poca gent i teníem dos seient per cap, o sigui, podies escarxofar-te triar pelis, series, música, etc, i ens van donar molt de menjar (que no vol dir que tot sigui bo, ;-)). El problema va venir quan esperava la maleta i al cap de gairebé tres quarts d’hora encara no havia sortit... problem! Anem a fer reclamació! N’havia sentit a parlar molt d’això de la pèrdua de maletes... però clar jo anava amb una companyia seria “Air canada” pos també passa! A les millors famílies també la caguen! Vaja que els hi vaig passar la direcció de l’hotel on estic i diuen que dijous me l’ha portaran! ... creuem els dits! Primera pega de l’aventura, la segona va ser comprovar que el meu mòbil no funciona... L avui me’n compraré un de local i a més a més una targeta per fer trucades internacionals que m’han dit que surt bé de preu! Seguim...vaig agafar el bus express per anar al centre de Toronto des de l’aeroport, que express express no és perquè vaig estar més d’una hora i mitja voltant pel downtown amb una marejada guay guay! Però vaig fer una ruta turística (sempre se n’ha de treure alguna cosa positiva, heheheh, asertivitat! ;-)). Amb la conya ja eren quarts de 7h de la tarda hora torontiana (6 hores més hora catalana, encara em costa això de les hores!) i finalment vaig arribar al Dundas Square Hotel, on tinc reserva fins dilluns de la setmana vinent! Mmmm la pinta des de fora no era molt positiva però quan vaig entrar a dins... taxan taxan...em va recorda el meu primer alberg a london... ehm ehm això vol dir moooolt cutre (per $25 – 16€ la nit no busqueu res decent a Toronto us ho asseguro) i sabeu què... aquest matí quan m’he llevat... oooh torno a tenir picades d’insectes no molt agradables!!! Apa ja hi som tots!!! afegint el fet que no tinc res per canviar-me i poca cosa per dutxar-me... em sento un pèl homeless... M’haig de posar les piles i començar a buscar alguna cosa més decent! Em sembla que un pis d’estudiants que estigui bé i ben situat em pot costar força trobar-lo o sigui que no descarto mirar una residència d’estudiants, aquest matí he enviat mails i aquesta tarda potser trauré el cap per una que vaig veure que estava bé!
Bé, aquest matí m’he llevat relativament tard, a quars de 10h, i després de rentar-me com un gat he anat a fer la primera descoberta de l’entorn, he anat a Dundas Square (Pl. Catalunya) i m’he endinsat a Eaton Centre (un grandíssim centre comercial que connecta amb uns quants carrers per sota terra) he buscat un starbucks coffee i he començat a escriure aquest post... ara seguiré voltant per aki dins a veure si compro sabó per dutxar-me, roba interior per fer un change i una botiga de mòbils... a la tarda he quedat amb l’Anna Torrent per fer un cafetó i per posar-me al dia d’aquesta gran city! Ella ja fa un parell de setmanes que hi és i dissabte torna cap Arenys de Munt! Demà al matí aniré a la UT, a la universitat!

10 comentaris:

taronja ha dit...

Apa nena! Déu n'hi do amb l'aventura: la pèrdua de maletes, l'express marejador, sense mòbil, l'hotel cutre i les picadetes d'insecte (segur que no són puces?)Quina benvinguda!
Molts ànims i passa-t'ho molt bé!
Una abraçada i BON TORONTO!

Mireia ha dit...

iep! Primeeeera!
T'has deixat de comentar el weather!! què fa mol de fret?? xo si no has dit res es k es pot estar la mar de bé!
wenu re...nus vemus per aki i kuan thagis ben situat per la cam!

un petoooooooooooooooooooooooooooo!

Mireia ha dit...

wo!! se man adelatat! per segons!!

Anna ha dit...

Ei!!
Ja m'explicaras millor aquesta aventureta a la tarda!! Ara soc a l'escola, a Eglinton, pero d'aqui una horeta ja baixare cap a Dundas!! Ens veiem alla i et poso al dia de les quatre cosetes que he anat veient per aquesta fantastica ciutat... quina enveja que em fas... jo ja haig de marxar dissabte... :(
Fins ara!!

Cristina ha dit...

Hola cosineta!!!
Quina enveja, ja estàs a Toronto!!!
La pèrdua de maletes són "gajes" del viatger... A veure com te la tornen. Ja explicaràs.
I és cert... quin temps fa? Segurque millor que aquí.
Passat-ho molt bé i disfruta moltíssim.
Un petonàs ben fort des d'Arenys de Munt.

Òscar Prieto ha dit...

Hola maca!,

Felicitats pel blog, així ens tindràs més informats. Si estàs mirant lloc per dormir pots utilitzar una eina molt bona que es diu craigslist. Allà trobaràs "sublets" gent que lloga habitacions a un preu raonable. Aquí tens el link!!

http://toronto.en.craigslist.ca/sub/

Seguim en contacte i sort en aquests primers dies!!

Anònim ha dit...

Nena, quina arribada! Ara ja estàs curtida per tots els imprevistos del viatge! Sort amb la cerca d'allotjament i amb les compres!

Anònim ha dit...

Uala!!
Que xulo! quins nervis! quines pessigolles!! Et desitjo molta sort en aquesta nova aventura! i molts ànims amb les maletes, les cuques, i tota la fauna que et vagis trobant... Espero que Air Canada et torni la maleta aviat pq ens puguis enviar fotos, je je je...
Una abraçada mooolt forta,
Mai.

Unknown ha dit...

Així m'agrada, Vanessa, assertivitat 100%! Sort!! Pere

Anònim ha dit...

Molta sort!! El viatge no ha fet més que començar!!

És una passada això d'internet... llegint el bloc sembla que et tinguem aquí al costat. Ens agrada molt tenir notícies teves.

Un petó gegant,

iona