Thursday 9th October 2008

Ei people!

Segueix l’aventura, us faig un breu repàs d’ahir. Ahir al matí després de fer les compres vàries per sobreviure vaig anar a fer una volta per Queen St, University Ave i vaig arribar fins el Queen’s park, molt a prop de la UT! Però com que feia un dia força lleig (plovia una mica) vaig decidir tornar a l’hotel, dutxar-me, aps també em vaig queixar dels meus companys de llit... i m’han canviat d’habitació, crec que aquesta nit no m’han picat! Vaig dinar una mica i cap a Dundas Square- Eaton Center que a les 4h havia quedat amb l’Anna! Vam estar xerrant durant una hora i mitja tot fent un cafetó, l’Anna no vol marxar diu que li encanta la ciutat i se li ha fet molt curt!!! Vam quedar que divendres a la nit aniríem a un restaurant que es diu Panoramic i es veu tot Toronto! Va està tota la tarda plovent força i em vaig quedar a l’hotel enviant mails a residències, pisos, etc. De les webs que vaig consultant (merci Òscar!) per ara, les residències em diuen que estan plenes i els pisos que tres mesos és poc... aix, seguirem buscant!!
Aquest matí m’he llevat aviat i he anat cap a la uni, el metro és molt curiós perquè les targetes de setmana o de mes només serveixen per setmana o mes natural, és a dir, que les has de comprar dilluns i duren dins diumenge o bé, les has de comprar el dia 1 de cada mes! I clar, jo he hagut de comprar un bitllet senzill ($2.75) és una mica prehistòric... però alhora tot és molt fàcil perquè només hi ha dues línies de metro, i les direccions són Nord, Sud, Est o Oest! Una altra avantatge és que per anar al centre on estic no haig ni de sortir a fora al carrer! Des del metro entres a l’edifici de l’OISE (Ontario Institute for Studies in Education) i jo concretament estic al CREFO (Centre de recherche en éducation franco-ontarienne), perfecte! Tinc un despatx per mi sola, amb telèfon, internet, fotocopiadora, etc. I la gent d’aquí és molt maca, m’han situat, els hi he dit que busco habitació i tothom s’ha posat les piles a donar veus i fins i tot una m’ha dit a finals d’octubre si no he trobat res puc anar a casa seva! Són super atents! He conegut una altra PhD student que és de Suissa, els dos administratius amb qui m’he estat escrivint aquests dies i la directora, la Diane Farmer, la Monica Heller que és la professora que “conec” vindrà demà! M’he passat el matí i bona part de la tarda avançant un article que hem d’entregar aquest mes i a mitja tarda passaré per l’oficina d’estudiants estrangers per si em poden orientar una mica més amb això de buscar pis! Aps per cert, avui fa un sol espectacular! (la gent va amb màniga curta), em sembla que baixaré a peu fins el downtown tot passejant! A veure si quan arribo a l’hotel, ja ha arribat la maleta, sinó hauré de fer un truc!


Un petó ben fort a tothom!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sóc el primer comentari? Veig que ja t'has desfet dels inquil·lins, fantàstic! Acceptes propostes d'entrades de blog? A mi m'agraden les fotos del supermercat, per veure quines coses diferents ho ha. Quan tinguis la càmera i si en tens gane,s ja saps :)

meduixa ha dit...

Eps!
Ets com l’àguila, tots l’emprenyen, però ella pot contra tots.
Seguiré amb interès el teu nou viatge.
Espero que t’acostumis aviat al nou horari, que trobis un habitatge decent i segueixis tenint l’ànim molt alt per explicar-nos totes les experiències noves que viuràs per aquí.

Mireia ha dit...

un axuxón! i esperem q la maleta hagi arribat!

Llorenç ha dit...

Tot va de pressa i bé pel que veig. Recorda una cosa: "bueno y barato" no existeix!!! Em pensava que ja n'havíem après (Amsterdam... :) Ups, paro de donar lliçons que després rebo crítiques i no es tracta pas de fer de papa o mama! Fins la propera!