I'm so GLAD!! Thank you everyone!!!

ufff quantes emocions avui! és increïble i inoblidable tot el que estic vivint aquests dies!!! estic tant emocionada que per qualsevol cosa se'm neguen els ulls!! la gent d'aki s'ha portat genial... Aquest aniversari ha sigut llarg...divendres passat vam fer una festa a casa la Christine i erem uns 20, una bogeria ens vam desfassar! i per sorpresa em van portar un pastís va ser super maco... un detallàs (els nois koreans... són increïbles)! com a regal cadascú em va cantar per molts anys amb la seva llengua...koreà, alemany, francès, xinès, japonès, castellà, àrab i entre tots anglès!. Diumenge al matí em vaig trobar tota la família a l'skype celebrant el meu aniversari... Avui a classe m'han portat 2 pastissos, m'han fet bufar l'espelma i m'han escrit una targeta amb un munt de dedicatòries! tot d'una m'ha passat pel cap mirar el correu a l'escola (cosa que normalment no faig) i m'he trobat el vídeo de les meves nenes arenyenques! uuuuaaa m'he emocionat molt i m'han caigut les llàgrimes allà al mig! tots han flipat pq no acabaven d'entendre què passava...però m'han fet una forta abraçada (ho necessitava) i més o menys hehehe tot ha tornat al seu lloc! després hem anat tots plegats a la Future Bakery, que és una cafeteria que m'encanta i hem tastat 9 tipus diferents de pastissos... després he anat a treure el cap a la uni i he respost més de 30 correus!!! he flipat quan he vist la llista de correus a hotmail! i quan ja flipava de felicitat he arribat a casa i m'he trobat un ram de flors gegant de part de la family! au torna a plorar!!! moltíssimes gràcies a tots per haver pensat en mi... per tenir-vos tan aprop malgrat la distància... thank you, thank you!!! I'll keep this day forever!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats! Veig que a Toronto fins i tot ho passes bé complint anys ;) Aixina done goig!

Mireia ha dit...

AXUXOOOONNN!!! enviat des del raval en plena "setmana en lluita" q es el mateix q setmana...de vaga!!
encara q no et vaig dir res ahir, supsu q ja et vas donar per felicitada diumenge!
aps! hem de parlar eh! q fa molts dies q no fem un mano a mano a l'skype!
un petonarruuuuuuuuuuuuu!!

Anònim ha dit...

de nou: moooltes felicitats! Aquest pastís fa una bona cara impressionant, nena! A seguir passant-ho així de bé :)Veig que amb les abraçades ja incompleixes la norma de la distància personal :D

Diego Abril ha dit...

Espero que te la sigas pasando muy bien Vanessa. Ayer,a todos nos dio mucho gusto verte feliz, aunque casi llorabas, lo hacias por felicidad y eso es muy bello. Es de esperarse que mucha gente te haya enviado muchos mails, ya que eres muy buena y agradable persona.

Cuidado con Momentos... Dicen que al otro dia te arrepientes te haberte divertido tanto ahi.

et que vive tous les hispanique people!!! Bonne chance, y , si es que eres catolica, que Dios te bendiga y piensa en los pasteles que comiste ayer, ya que pensaras en dulce y los dulces pensamientos endulzan al corazon, pero literalmente te matan si comes cosas dulces en exceso... Bueno, segun yo me habia despedido. Lo hare por segunda vez: ADIOS Y SALUDOS A CATALUNA! ... ...
Si que si.

Diego Abril ha dit...

ESPERA:

JOYEAUX ANNIVERSAIRE MON AMIE NESSA!

Miquel ha dit...

Cosineta!! quina enveja sana que em fas!!
Sens dubte, estàs vivint el viatge de la teva vida a una velocitat frenètica.
Aprofita, i torna a aprofitar!! i si pots fes tot allò que jo faria!! je!je! (Xo que sigui legal)
Molts records de la family!