Ei family!!!

Sembla que fa segles que no escric res… és que no hem parat!!! I ara és el primer moment que tinc per fer una mica de reflexió i repàs, primer de tot dir-vos que ja estic acompanyada!!! La Míriam va arribar el divendres 19 a NY i hem continuat el viatge juntes!! S’ha de dir que és genial això de poder compartir les emocions de cada dia… les flipades, els dubtes, vaja… que viatjar sol és genial però poder-ho compartir és perfecte! ;-)

Crec que NY, les coses bàsiques... turístiques, es poden fer amb 5 dies... o sigui, que els cinc primers dies a NY vaig fer turisme total, després vaig viure un parell de dies a la Library per acabar l’article (un company inseparable) i despés cap a rebre la Míriam! Encara que amb una mica de retard amb una nevada especacular la Míriam va arribar al JFK... vam fer tot el recorregut amb metro (que ja sóc una super crak) i cap al hostel! L’endemà al matí, és clar, tocava fer ruta turisitica típca, baixada per Central Park, Fifth Av, Rockefeller, Union Square... amb parada per una bona hot chocolate! però amb la gran diferència que ara estava tot blanc!!! És genial poder veure el canvi!!! Però amb un fred que pela!!! Diumenge vam optar per fer turisme alternatiu, com que l’alberg el teníem a Harlem vam anar a descobrir el barri... vam començar amb gospel en una església baptista, va ser realment impressionant i havia un bon rotllo increible!! la gent saltant, ballant i nosaltres amb l'euforia ens hi vam afegit!!! ;-) a la tarda jo em vaig quedar a fer feina al hostel i la míriam va na a fer turisme pel sud de manhattan! Dilluns ens el vam passar recorrent els barris chinatown, soho, nolita, Greenvillage... i l’últim dia shopping total!!! I apali el 24 a les 6h del matí ja estavem preparades en direcció JFK altra cop... amb destinació Montreal!!!!