A l’espera del vol cap a NY, us faig un resum d’aquestes setmanes. El temps i l’ambient ha canviat, els dies són més curts i fa més pal sortir a fora perquè fa un fred que pela i només som al desembre!! L Normlament estem a menys 0, però aquesta setmana hi ha dies que hem arribat a -12 i realment fa molt de fred!!! Ara ja se què és això! Aps, ja fa una setmana que va nevant i està tot ben blanc, em sembla que aquest serà el paissatge fins al març! ;-D

La setmana passada vaig acabar les classes d’anglès i aquesta m’he dedicat a intentar acabar un article que em costa força, però segur acabarà essent d’allò més interessant, a veure si se “munyir prou bé la vaca” i trec tot el suc a les dades!

A vegades em trobo que vull fer la mateixa rutina que a Barcelona i hehehe això no és pas el mateix! L’altre dia a quarts de 7 de la tarda vaig voler anar a fer shopping per chinatown a veure què trobava baratillu, vaig pensar que no era gaire lluny i que hi podia anar caminant i així descobrir l’entorn... però vaig començar a baixar...i tot era fosc, no hi havia ningú pel carrer, feia un fed increïble, primer vaig pensar que m’havia equivocat d’hora, però al cap d’un parell de carrers sense veure ningú... ni botigues ni re, vaig decidir fer mitja volta i agafar el primer streetcar que vaig trobar i cap a casa, amb la cara vermella com un pebrot i amb el meu super gorro de nena de 6 anys... ara començo a entendre el món del malls (centres comercials) aquí la gent no va de shopping a les set de la tarda pel carrer! Ja no és temps de fer descobertes de l’entorn i perdres pels carrers perquè potser em trobaran congelada al costat d’una farola!

Canviat de tema, acabo de passar el protocol per entra a USA, tota una experiència! ;-) primer, tothom em confon per britanica però quan veuen que sóc espanyola –sí és dur però és el que posa al meu passaport... L - els hi fa molta gràcia i em diuen quatre coses amb un castellà pitjor que el meu anglès, vaja que no els entenc però els hi faig el meu somriure de complicitat i tots contents! I així m’han donat seient a primera fila i amb finestra a l’avió i m’han deixat passar quatre coses de menjar... a la duana després d’omplir dos qüestionaris amb preguntes d’allò més estúpides, donar les meves impreptes digitals de dos dits, fer-me una foto, m’han preguntat de tot.. quants dies, si coneixia algú, què feia a canadà, perquè havia triat canadà i no EUA per estudiar anglès... per què, perquè... sí! I prou! Ep comencen a cridar per embarcar! Després continuu!!!

Ja sóc al hostel i pinta d’allò més bé! Està situat entre l’Upper East Side i Harlem a tocar de Central Park, he arribat a les 4pm després de fer unes voltetes per l’Air Train de l’aeroport... però vaja he arribat al cap d’un parell o tres hores! Hehhehe primera curiositat encara no he sortit de l’aeroport i ja he sentit parlar català i durant tot el trajecte és sentit més castellà que anglès!!! Ara ja sé que sóc a NY!! ;-P

Estic trinxada són les 7h de la tarda i tinc la sensació que són les 12h de la nit! He fet una volta per l’entorn del hostel però fa mooolt de fred, és a dir, ho deixaré per demà al matí! Que toca diana a les 8h (pq aki donen breakfast gratix!) i després cap a Central Park! Ja us aniré explicant! Aps, divendres arriba la Míriam!!! Ueuuueeeeee quina il·lu!!! :-D

Un petó i nanit!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei! aquí també neva molt! Però crec (i espero) que no arribarem a -12... Mentre t'escric veig caure la neu per la finestra! que maco...
Que xulo ser a NY per Nadal!! ha de ser moooolt maco (i ha de "fotre" un fred també..., però ara que ja hi estàs acostumada, no serà res!!!) Pasa-t'ho molt bé, que segur que ho fareu amb la Miriam, quina por que em feu, je je!!

Una abraçada moooolt forta,
Mai

Anònim ha dit...

Ja anava a renyar-te per no actualitzar! El mes que ve ja estaré treballant al Consorci a Sant Cugat! Et volia donar la notícia. Amb el que m0hagués agradat fer una xerradeta amb tu al bar. Ui, has dedonar-nos la teua visió de NY. A SantQ encara no ha nevat, avui fan la Marató, enguany dedicat a les malalties mentals greus. Ara tots els amics que tinc a l'estranger decidiu allargar la vostra estada.. ohhh