Hi family!
Aquesta setmana he près decisicions importants!!! Fa temps que em voltava pel cap la idea d’allargar l’estada i... finalment m’he deicidt!!! M’estaré aki 3 mesos més! Si el passaport m’ho permet... aprofitem els 6 mesos!! Crec que és una bon inversió de temps i diners! Avançar tesi i millor anglès! Objectius pel 2009! Suposo que no m’ho hagués qüestionat si realment no m’hi trobés bé a Toronto... però aquesta fantàstica ciutat m’ha acollit genial!!

He tornat a la rutina, sense comiats ni parties... aquesta setmana m’he dedicat a aprofundir una mica més en els protagonistes de la meva tesi... els preadolescents... he llegit uns quants articles molt interessants i crec que una de les definicions que més m’ha agradat és aquesta...

“Adolescence is a border between adulthood and childhood, and as such it has a richness and diversity unmatched by any other life stage. (...) Adolescents are travelers, far from home with no native land, neither children nor adults. They are jet-setters who fly from one country to another with amazing speed. Sometimes they are four years old, an hour later they are twenty-five. They don’t really fit anywhere. They’s a yearning for place, a search for solid ground.” (Pipher, 1994)

Potser tots som una mica preadolescents encara... ;-)
Kisses and take care!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Òstia quina alegria saber que has dit en algun moment "és que sóc FELIÇ" ;)

Anònim ha dit...

ui, que preadolescents som!!
ara sí que m'has deixat parada!! tres mesos méssss? t'ho deus estar passant genial! perquè tenia la impressió que els teus amics marxaven però veig que ja t'hi has fet un lloc ^^ potser sí que t'hauré de venir a veure... si m'hi convides, és clar. hi ets fins a l'abril, doncs? mmmm
beset!

Anònim ha dit...

Ostres! que xulo! molt ben fet! ara que en tens ganes i pots, aprofita-ho!! M'alegro moltíssim per tu.
Per cert, convens als teus amics koreans perquè t'ensenyin a jugar al "kungi" (o algo així...), és molt divertit!!
Una abraçada mooolt reforta,

Mai.