Hi guys!

Fa forces dies que no escric! Vinga, tornem-hi! A on ho havíem deixat? Dijous passat vaig anar a sopar a un restaurant Korea prop de l’escola d’anglès amb un grup d’alemanyes, em sembla que és la nacionalitat majoritària a l’escola! Va està molt bé, jo vaig demanar un menú que hi havia una mica de tot (carn, peix, arròs i verdures) i al mig de la taula teníem una espècie de barbacoa on coíem el menjar... curiós però molt bo i no gaire car! Divendres rutina, res especial... escola, uni i al vespre landry... no vaig sortir perquè dissabte al matí em vaig llevar aviat i ruta cap a les Niagara Falls!

Va ser una excursió tipus Inserso... d’aquelles amb guia i vinga vinga que tenim 30 min per veure això i seguim! Primer vam anar a veure una bodega de vins, aquí hi ha un vi mundialment famós (jo no n’havia sentit a parlar mai, però no sóc gaire crak amb els vins...) que es diu Icewine, la gràcia és que el raïm està glaçat i és molt dolç, és una bona manera d’aprofitar el clima d’aquí! Després vam anar a visitar un poblet prou maco que es diu Niagara-on-the-Lake per acabar a les Niagara Falls. És espectacular veure aquell tros de natura! Et sents tan poca cosa! Vaig recordar la peli d’en Superman (no se quin número) quan salva la Lois Lane que cau del mirador... hehehe el que ens influeixen les pelis! Bé, vaig descobrir, que no ho sabia, que hi ha les cascades americanes i les canadenques (són les més grans) i que just un pont separa USA de Canadà. Vaja tot molt espectacular, però la conya de tot plegat és que mires a la dreta i veus les impressionants cascades i mires a l’esquerra i et sembla que has anat a parar a Las Vegas! Sincerament perd tot l’encant... El temps no ens va acompanyar gaire perquè va està mig plovinejant tot el cap de setmana però havíem d’aprofitar aquest cap de setmana perquè era l’últim dia que podíem anar amb barca i acostar-nos a les cascades! A la tarda vam fer una escapada a un Shopping Center outlet” on em vaig comprar l’abric, que avui he provat i estic mooooolt contenta de la compra!! I després de tot, de retorn a Toronto, cap a les 10pm vam arribar!!

Avui el matí m’he llevat tard tard... i he anat a descobrir l’entorn, el meu veïnat, perquè dilluns em vaig mudar però encara no havia pujat més amunt del super! Visc en un barri residencial de classe treballadora... i després he anat de shopping a acabar-me d’equipar! He afegit unes bones botes de muntanya (xiruques), un polar i uns bons pantalons! Apa ara jo ho tinc tot! Que arribi el fred! Han dit que dimecres vinent tornen a baixar les temperatures i pot arribar a nevar! I aquesta setmana a preparar la disfressa de Halloween que divendres tenim party!


;-) nanit sweeties!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Per allà no en teniu de boletaires? :-P
Jo crec que toca disfressar-te de dinosaure i anar-hi en lo gosset No molarie o què? ;)

Anònim ha dit...

però a casa hi ha calefacció, no, vanessa? o per això abriga tant el gosset? així ja t'has fet amb les alemanyes, vaja, com jo a torí :D això de les visites de cap de setmana, siga o no amb la inserso fa molta enveja. muà

taronja ha dit...

Ja veus que és inevitable fer bromes amb el gos... clar que un xiuaua que es digui Bambi i el vesteixin de dinosaure... té tela! No sé de què t'acabaràs disfressant però seguint en la meva tònica de demanar-te fotos, vull una foto d'abans i després de la transformació. Ens ho mirarem tot menjant una quants panellets...

Llorenç ha dit...

Ei, ja veig que estàs fent un intensiu de costums nord-americanes. Els canadencs i americans són tant semblants, en lo cutre i en lo professional, espero! La meva estada a Québec ha estat interessant: retrobament amb vells col.legues, comentaris de pesats, etc. A la cua de l'aeroport una treballadora de la companyia aèria ha dit 'sorry' a una parella que feien cua, la parella ha contestat en francès i la noia contesta 'ho sento, no us volia pas insultar, eh'. Tot amb cordinalitat i somriures... El canadà té aquestes coses.

F. Xavier Vila i Moreno ha dit...

Això sí que són lliçons d'anglès! Anant a les Niagara falls qualsevol s'apunta a aprendre llengües. Aviam de què et disfresses pel Hal·louin. De pubilla amb dents de vampiressa? De poma-esquelet? De portàtil-zombie? Jo també en vull una, de foto...

Mua, remuà i requetemuàs!

Anna ha dit...

Nena!!!
Quina il·lu sentir que estàs bé!! Ja vaig llegint el blog quan tinc temps, i em fas mooooolta enveja... sana eh? M'agradaria tant ser aquí dalt una altra vegada?
Doncs res, ja esperaré a saber com ha acabat això del Halloween...
Muaks i cuida't!!

Anònim ha dit...

vull + notíciesssssssssss
i fotos d la festa amb tu disfressada :D

miriam ha dit...

Uep penya de l'esperdenya!
Realment aquest blog està guai pq vas veient a la gent i pots aprofitar per saludar a tothom (una que com que només te el hotmail tot li sembla una passada).
Ostres Nessa quina canya tot plegat. Vius amb una intesitat que és difícil de seguir, però és genial genial veure't plena de vitalitat i res d'stress.
Tus ves fent llista de lo milloret que dp en pendrem nota.
Per cert em vaig comprometre a passar una avaluació de la Meia a nivell públic. I dp de passar ja dues o tres? setmanes la nota mitja és de 8 en amunt. Ho fa tot i tot i a més Meia ets la canya d'Espanya.
Muakis gent,
Mimi