Ja estic instal·lada!!!

Ja fa dues setmanes que sóc per aquí...i cada dia tinc menys anècdotes per explicar-vos...comencem però,...mmmmm.... ja m’he instal·lat a la caseta de la Gladis i en Bambi (hehehe, ara ja tenen nom!), he pogut cuinar, preparar-me el sandwich pel lunch, fer-me un salmó boníssim per sopar, i te pel termo! Us explico una mica la vida de la Gladis i en Bambi, la Gladis és una dona de 63 anys que té dues filles i una neta que es diu Shira d’11 anys que ve sovint a dormir... què més... és equatoriana i fa més de 30 anys que viu a Torornto... vivim al primer pis d’una caseta típica de la zona, a prop de tot, del subway, del “Fiesta farm” (supermercat) i d’un del carrers més comercials de Torornto, Bloor Street! Res tu, fantàstic! La segona planta de la casa està llogada a tres nois que no conec... però que espero conèixer aviat! ;-) què dir-vos d’en Bambi, mmmm... és un xiguagua que acostuma anar vestit...ehm ehm amb vestits fets a mida i ara just que s’acosta Halloween va disfressat de dinosaure... sí, sí, tal com sona... bé, en aquesta vida ja diuen que em de veure de tot i més! Ja tinc una experiència més a la meva motxilla, un xigugua disfressat de dinosaure...

Pel que fa les classes d’anglès, vaig fent, sembla que no, però 4h passen força ràpid, a classe som entre 6 i 8 i són molt dinàmiques, dissabte segurament anirem a veure les Niagara Falls i entorn, i em sembla que aquest cap de setmana aniré de shopping perquè ha vingut una onada de fred increïble aquests dies i les temperatures van de 1°C a 7°C i necessito un bon abric!!! Ahir va nevar i tot! Però no va cuallar... hehehe quan vaig sortir del metro, vaig riure sola, feia molt de temps que no veia nevar... que curiós tot just som a l’octubre! Avui per això, quan he sortit de casa anava tope preparada, bufanda (cusc) embolicada 3 voltes, gorro (pis) i guants (veïns) hehehe meu guarnit totalment! I vinga que arribi el fred!

Pel que fa a la uni, aquesta setmana estic tancant la part de l’article que em toca... ja puc treballar amb les dades a l’SPSS (versió 16, encara no la té la UB) i fent calendari i planificació per la tesi, aps! També tinc entrevista dimarts vinent amb la Monica Heller, que sempre està molt ocupada però finalment hem trobat un buit! què més... Aquesta setmana a la ciutat de Québec se celebra l’ Hispanic Linguistics Symposium 2008 on hi ha en Llorenç, primer em vaig emocionar i vaig dir-li que aniria a veure’l però quan m’ho vaig mirar bé... Québec city està a 10h en bus de Torornto!!! Uuuuaaauuu és una matada! Em sembla molt que ho deixarem per un altre moment!

I... la setmana vinent Halloween! Ueeeeee avui a classe ja ens preguntaven si tenim disfressa perquè hi ha festa assegurada i hem d’anar disfressats! Una altra experiència... no vols Halloween, dues tasses! ;-)

Apali people, good night o good morning!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Epaaaaaaa! No passava de tu, que tenia tots los teus apunts del bloc guardadets per a llegir. Però estava en època desatascadora de coses i se m'anaven acumulant. Ara prometro que els llegiré el dia que els escrigues. Veig que t'estàs adaptant de maravella :-D
Un dia no tens SPSS i l'altre ja tens la versió 16. Un dia no tens casa i l'altre ja convius en un dino-gos... He he he... m'alegro que ho estigues passant TAN BÉ... fot una mica d'envetja :-D
Hi haurà premi per a qui faigue més comentaris al bloc? :-D Amb un "utensili" que poso Misstress Barbara o porto el seu logo, jo m'aconformo :-D http://www.killthe8.com/misstressbarbara/pages/4328/index.html

Anònim ha dit...

:D Ja era hora que tornesses a escriure! Quin riure, el gossot! Així ja ha nevat??? Voldrem detalls de la festa de Halloween, al CUSC et farem companyia menjant-nos les llepolies que ens va dur el cap ;p