Looking for a room...

Uuuauu aquest cap de setmana ha sigut mono tema, en busca de l’habitació perduda! He fet un intensiu... molt durillo... però prova superada! :-D

Finalment després de veure de tot i més, de conèixer molt bona gent... demà em trasllado! Me’n vaig a viure en una caseta, ben situada (prop del metro, a tres parades de la uni), molt a prop de Korea Town, compartint casa amb una dona grandeta (deu tenir uns 60 anys, però amb marxa) i el seu xiguaga, aquells gossos esquifits no gaire agraciats...(espero que ens entenguem pq jo amb els animals en general, ens respectem però ells a casa seva i jo a la meva!) Hehehe, sí sí, curiós, però és el més interessant que he trobat!!!

He passat per un barri força xunguillu amb la tia més marrana i mal endreçada que he vist mai, una casa força lluny compartida amb 5 nois molt jovenets, un soterrani compartit tb amb 3 nois més molt caxondos amb l’spanish (però que m’han convidat a sopar, feien una barbacoa al “patio”) i una habitació que no hi he arribat entrar pq després de perdrem durant una hora, ni l’ambient ni l’edifici m’acabaven de fer el pes! Vaja tu, que he fet una bona excursió per Torornto, però ben acompanyada! Hehehe avui abans que se’m girés tanta feina, pq totes les cites per veure les habitacions les vaig fer ahir, havia quedat per anar al Hide Park amb en Diego, el noiet mexicà (però que només parlem english) a passar el dia i li he canviat els plans rotundament, i el nanu ha anat amunt i avall amb mi! Santa paciència i molt poca feina! ;-)
Vinga doncs, això que diuen feina feta no té destorb! Demà m’instal·lo i començo a descobrir l’entorn! Ja us aniré explicant!!!


Nanit my sweet dears!! ****

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Uau! Quantes coses interessants! Et coneixaràs més bé Toronto que la pròpia gent de la ciutat!! Trasllueixeis una alegria que s'encomana! quin bon rotllo! ah! esperem veure fotos dels nous companys de casa...

Una abraçada!!

Mai

taronja ha dit...

Homeeeeeeeeee... hauries d'haver fet fotos de la tia marrana del barri xungo i dels tios catxondos per als seguidors del teu blog. Clar que amb una foto del chiuaua que et vindrà a llepar la cara cada dia ens conformarem...

Petonets tarongils!

Anònim ha dit...

jo no podria viure amb un gos :s vull saber +coses del mexicàaa! enhorabona pel pis!

Astrid ha dit...

Nena que ràpid que has trobat pis!! ja ens explicaràs les aventures amb aquesta iaia marxosa! i amb el mexicà ;P
Anant al tema Bob, això és el que m'encanta de viatjar/viure un temps fora. t'enriqueixes parlant de la vida i coses varies amb complets desconeguts , cosa que no faries a casa teva.
Que vagi molt bé! ptns